maanantai 10. tammikuuta 2011

Tavoitteita

Tavoitteista en ole vielä tarkemmin kertonut, mitä nyt sivupalkissa olevasta janasta näkee painonpudotustavoitteeni. Aiemmin olen hieman karsastanut ajallisen tavoitteen asettamista, koska aiemmin minusta tuntui sen lisäävän paineita entisestään. Nyt kuitenkin laskeskelin, että 0,5kg/viikko pudotusvauhdilla olisi mahdollista saada 9 kiloa pois ennen kuin täytän kolmekymmentä (toukokuussa). Painoa minulla on nyt aloitusvaiheessa tasan 104 kiloa ja haaveilisin saavuttavani 95 kilon rajan syntymäpäivänäni.

Otin myös yhden hameen tavoitteeksi, joka kyllä mahtuu ennen tuota 95 kiloa päälle, mutta vain juuri ja juuri heiman yli 95 kilon. Tämä on siis pitemmän ajan tavoite, mutta aivan ensimmäinen tavoitteeni on saavutta kaksinumeroinen painoluku. Sen saavutettuani ajattelin palkita itseni hierontalahjakortilla. Muita palkintoja mietin sitten, kun olen päässyt tuohon ensimmäiseen.

Tavoitehame. Kuten näkyy, vetoketjulla on vielä matkaa.

Vaatetavoitteista minulla on vielä kaapissa sellaiset farkut, jotka viimeksi ovat menneet päälle, kun painoin n. 85 kiloa. Ne ovat SE rajapyykki johon tällä painonpudotuksella pyrin. Toki haaveena on vielä saada sen jälkeen kymmenisen kiloa pois, mutta saavutettuani jo tuon rajan, olen todella tyytyväinen.


  
Tavoitefarkut.

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa realistiselta tuo tavoitteesi niin viikkopainonpudotuksessa kuin "rajapyykkipainosikin" suhteen! Kovasti paljon tsemppiä ja onnistumisia Sinulle!

    Lisättäköön, ettei millään uskoisi, että painomme huitelee samoissa lukemissa. Vartalosi on nimittäin puolet pienempi kuin minun, ihan totta :) Positiivinen kateus kantakoon minua taistelemaan kohti pienempää olemustani ja tyytyväistä itseäni. Joten en luovuta, en :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Kaneli :) Itse sitä katsoo aina niin kriittisesti omia kuviaan. Näissä molemmissa kuvissa näen vain valtavan vatsakumpuni.

    Kaikki me olemme erilaisia niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Toivottavasti kuvat toimivat sinullakin kannustimena :) Itse laitoin tällaiset kuvat, koska niistä on helpompi seurata vaatteiden sopivuutta vatsan pienetessä.

    Vaatekokokin minun piti laittaa tuohon tekstiin, mutta unohdin. Hame on kokoa 46 ja farkut muistaakseni 32 tuumaiset vyötäröstä (kokolappu on kulunut pois).

    Tsemppiä taisteluun!!

    VastaaPoista